Ako nakupovať

1. Hľadanie vína

Na vyhľadanie vína použite katalóv všetkých vín, prípadne rozdelenie po ročníkoch na stránke eshopu, alebo využite ako pomôcku filtrovanie, kde môžete zobraziť vína podľa hľadanej odrody, farby, druhu, alebo ďalších vlastností.

2. Pridanie tovaru do košíka

Následne si produkt jedným kliknutím na tlačidlo Pridať do košíka pridáte do košíka. Tovar sa vám uloží do košíka, ktorý nájdete vpravo hore.

3. Objednanie tovaru

Tovar z košíka objednáte na stránke pokladne, kde zadáte údaje pre doručenie. Pri objednávke treba zaplniť minimálne jeden kartón (6 fliaš). Vína si môžete ľubovolne nakombinovať.

Otázky a odpovede:

Ako funguje nákupný košík?

Pri každom produkte sa nachádza políčko na zadanie počtu fliaš, ktoré chcete vložiť do košíka. Zvoľte teda číslo zodpovedajúce počtu fliaš, ktoré si prajete a kliknite na hnedé tlačidlo Pridať do košíka. Tento tovar v danom počte bude pridaný do Vášho košíka. Nákupný košík nájdete v pravom hornom rohu stránky. Po kliknutí na nákupný košík vidíte prehľad objednaných produktov. Kliknutím na Zobraziť košík sa dostanete do prehľadu vami vybraných produktov vo Vašom košíku. Tu môžete zmeniť počet kusov, odstrániť produkt z košíka, alebo prejsť k samotnej objednávke produktov z vášho košíka.

Ako vytvoriť objednávku?

Objednať tovar z nákupného košíka potvrdíte a vybriete spôsob doručenia (Kuriér alebo rozvoz).  Ak je všetko v poriadku, kliknutím na „Objednať s povinnosťou platby“ bude objednávka záväzná. Po správnom uzavretí objednávky príde do Vašej e-mailovej schránky správa s potvrdením.

Ako mi doručíte tovar?

Môžete si vybrať z nasledujúcich možností:

  • Doručenie kuriérom TOPTRANS
  • Rozvoz v rámci územia Bratislavy a okresu Pezinok – zadarmo

Cenník dopravy kuriérom TOPTRANS v rámci Slovenskej republiky

Hodnota objednávky s DPH Cena za dopravu s DPH
1 – 2 kartóny vína 9.20€
3 – 4 kartóny vína 12.20€
5 – 7 kartónov vína 15.10€
8 – 10 kartónov vína 22€
Objednávky nad 170€ 0€

Ako môžem zaplatiť?

Pri objednávke tovaru môžete zaplatiť nasledovne:

  • Dobierka – Platba v hotovosti alebo kartou pri prebratí objednávky.

V každej zásielke je priložený daňový doklad.

Reklamácia tovaru

Reklamácie musia byť uplatňované písomnou formou e-mailom na adresu: info@vinnepivnice.sk. Reklamačný poriadok sa riadi všeobecnými reklamačnými podmienkami. Reklamácia sa vzťahuje len na preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru, alebo počas jeho používania. Reklamácia sa nevzťahuje na chyby spôsobené užívateľom počas bežného používania tovaru.

Môžem objednávku zrušiť alebo vrátiť dodaný tovar?

Objednávku je možné zrušiť pred jej fyzickým odoslaním z nášho skladu. Po zrealizovaní kúpno-predajnej transakcie nie je možné nákup zrušiť. Tovar je možné vrátiť v prípade, že bol dodaný iný druh tovaru, alebo v inom množstve ako ste si objednali. V takom prípade nás prosím kontaktujte.

Správy
Odporúčame
Obchodní partneri
Sledujte nás